Педагогічні аспекти використання експертно-навчальних систем

Authors

  • Л.Я. Соловей

Keywords:

Експертно-навчальні системи, інформаційне суспільство, комп'ютеризація

Abstract

Перехід до інформаційного суспільства вимагає швидкого розв'язання проблем ефективності навчання, пов'язаних із стрімким поширенням інформаційних технологій в найрізноманітніших галузях діяльності людей. Розглядаючи освіту в інформаційному суспільстві, необхідно виділити організацію інформаційних процесів, розвиток та застосування інформаційних освітніх технологій, пов’язаними з такими процесами, як передавання, опрацювання, організація, зберігання, накопичення, подання, передавання даних, формалізація подання різноманітних відомостей та їх використання. Але комп'ютеризація не знижує, а швидше, навпаки, посилює вимоги до рівня підготовки і моральних якостей фахівців різних спеціальностей.

Published

2020-02-04

How to Cite

Соловей, Л. (2020). Педагогічні аспекти використання експертно-навчальних систем. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (10 (17), 170–173. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/282

Issue

Section

Статті