Перспективи використання „cloud computing” у навчальній діяльності педагогічних університетів
Ключові слова:
Сloud computing, інтелектуальна власність, комп'ютерні мережіАнотація
Освітня система України поступово запроваджує принципи відкритої освіти. Назріла необхідність переходу на нові види взаємовідносин „студент-викладач” та створення навчально-інформаційного порталу, який об’єднав би зусилля багатьох викладачів, вчителів, науково-дослідних колективів, бібліотек. Адже одна і та сама дисципліна, яка вивчається у Києві, Львові, Харкові, Донецьку і інших населених пунктах країни, згідно вимог Болонської декларації, повинна вивчатися за типовими навчальними програмами, з використанням подібних дидактичних засобів та однакових підручників і посібників. Це дозволило б забезпечувати негайне впровадження нових і ефективних методик, технологій та засобів навчання, засоби і форми контролю забезпечували б якість навчання за єдиними вимогами.