Засоби підвищення рівня сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителів природничих наук

Автор(и)

  • С. А. Хазіна

Ключові слова:

професійна підготовка, комп’ютерне моделювання, комп’ютеризовані лабораторії

Анотація

Показано актуальність та доцільність формування окремих компонент системи інформаційно-комунікаційних компетентностей сучасного вчителя природничих наук, зокрема знання теоретичних основ і володіння вміннями самостійного створення комп’ютерних моделей об’єктів і явищ, використання комп’ютеризованих лабораторій в навчальному процесі. Висвітлено методичні особливості навчання майбутніх вчителів фізики комп’ютерного моделювання з використанням засобів різних програмних середовищ в рамках авторського навчального курсу. В ході проведеного дослідження ступеня готовності вчителів природничих наук середніх класів шкіл до використання нових інформаційних технологій (зокрема комп’ютеризованих лабораторій) в навчальному процесі виявлено недостатній рівень такої готовності. Подальшим етапом науково-педагогічного дослідження передбачається розробка заходів підвищення рівнів інформатичних компетентностей вчителів природничих наук у середній школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-10

Як цитувати

Хазіна, С. А. . (2019). Засоби підвищення рівня сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителів природничих наук. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 141–146. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/25

Номер

Розділ

Статті