Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти

Автор(и)

  • Н. O. Кушнір кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету комп’ютерних наук, фізики та математики Херсонського державного університету
  • В.В. Шакотько кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчальної роботи Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).14

Ключові слова:

Інформатика, алгоритм, алгоритмічні компетентності, підготовка вчителів інформатики.

Анотація

У статті проаналізовано погляди вчених на алгоритмічну складову підготовки майбутніх вчителів інформатики, досліджені зв’язки змісту вимог до фахових компетентностей вчителів інформатики та змісту навчальних програм шкільної інформатики на різних етапах розвитку цієї навчальної дисципліни. Проведено порівняльний аналіз вимог до рівня сформованості алгоритмічних компетентностей учнів середньої школи за програмами інформатики 2008-2009 років та 2017-2018 років. На основі цього аналізу, а також результатів моніторингу рівня підготовленості вчителів до навчання учнів алгоритмізації та програмування обґрунтована необхідність внесення суттєвих змін в методичну систему підготовки майбутніх вчителів інформатики, посилення фундаментальної складової цієї системи на основі удосконалення підготовки з алгоритмізації та програмування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-29

Як цитувати

Кушнір Н. O., & Шакотько, В. (2019). Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (21 (28), 83–92. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).14

Номер

Розділ

Статті