Проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики учнів загальноосвітнього навчального закладу

Автор(и)

  • О. О. Гриб'юк

Ключові слова:

варіативні моделі, моделювання, комп’ютерно орієнтоване середовище навчання, проектування, проектно-дослідницька діяльність, математика

Анотація

Аналізується проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики учнів з використанням окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання, забезпечується концентрація навчальних ресурсів, багатогранність індивідуальних траєкторій розвитку особистості учнів та результатів формування необхідних міжпредметних та метапредметних компетентностей; доступність та рівність можливостей учнів в навчанні; поліфункціональність взаємодії суб’єктів навчального процесу; орієнтацію змісту, форм та технологій підготовки учнів на інтеграцію освітню, наукову, дослідницьку, виробничу в умовах навчально-виховного процесу. Розглядаються шляхи побудови варіативних моделей навчання з метою підвищення ефективності навчання учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-09

Як цитувати

Гриб’юк, О. О. (2019). Проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики учнів загальноосвітнього навчального закладу. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 90–98. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/15

Номер

Розділ

Статті