Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час розв’язування задач економічного змісту
Keywords:
Концепція профільного навчання, економічний профільAbstract
Вибір учнями профілю навчання та подальша їх підготовка до майбутньої професійної діяльності виходить на перший план діяльності сучасної школи. У зв’язку з цим у Інституті педагогіки АПН України була розроблена Концепція профільного навчання в старшій школі. За цією Концепцією виділяються такі основні напрямки профілізації: суспільно-гуманітарний, природничо-математичний, технологічний, художньо-естетичний та спортивний. Кожен з цих напрямків навчання має свої навчальні профілі. Так економічний профіль навчання є одним з навчальних профілів суспільно-гуманітарного напрямку. Характерним для класів цього профілю є те, що учнів готують до професійної діяльності, пов’язаної з економікою. Безперечно, кожен економіст, бухгалтер, фінансист мають розумітися на математиці. Ця програма за структурою і основним змістом збігається з програмою поглибленого вивчення математики в старшій школі, але водночас кожну тему підкріплено прикладними задачами у сфері фінансів, підприємництва та економіки. Розв’язування задач є найважливішим засобом формування у школярів системи основних математичних знань, умінь та навичок, головною формою навчальної діяльності учнів у процесі вивчення математики, одним з основних засобів їх математичного розвитку. Однак у практиці сучасної школи розв’язування задач переважно розглядається лише як засіб свідомого засвоєння учнями програмного матеріалу.