Щодо класифікації навчальних проектів
Keywords:
Навчальні проекти, дидактика, рівні знаньAbstract
Метод проектів у дидактиці передбачався як стимулюючий підхід до підвищення загального рівня знань студентів вищої школи всіх рівнів акредитації. Стимулом є корисність кінцевого результату, яку можна виразити і у кількісному еквіваленті. Це, у свою чергу, є прагматичною компонентою ідеї методу
– потрібність та застосовність результату. З другого боку, потреба у знаннях при виконанні проекту значно відрізняється за якістю від потреби при програмному навчанні.
Downloads
Published
2006-02-26
How to Cite
Пахотіна, П. (2006). Щодо класифікації навчальних проектів. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (4 (11), 157–160. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/695
Issue
Section
Статті