Програмування навчальної діяльності студентів на практичних заняттях з механіки з використанням графів
Keywords:
Мережеві інформаційні технології, INTERNET, тьюторські мережі, дистанційне навчання, MOODLE, LEARNING SPACEAbstract
Організація професійної діяльності людини на сучасному етапі відбувається із застосуванням мережевих інформаційних технологій таких, як INTERNET, тьюторські мережі дистанційного навчання, що підтримуються програмними продуктами MOODLE, LEARNING SPACE та ін. Теоретичною основою для організації електронної мережі є граф,
тому подання професійної діяльності у вигляді графу дає змогу розробити відповідний алгоритм і запрограмувати її. Одним із завдань навчання курсу фізики в сучасних умовах є формування таких способів розумової діяльності у студентів, які б забезпечили використання мережевих технологій в своїй професійній діяльності. Основою для формування таких способів мислення на заняттях з фізики є представлення системи знань курсу з фізики у вигляді графів.