Розвиваючий пропедевтичний курс основ інформатики «Крок у завтра» для учнів середньої ланки спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з порушеннями слуху.

Authors

  • О.В. Железняк

Keywords:

Інформатизація освіти, інформаційні технології, дані

Abstract

Головною метою інформатизації освіти на сучасному етапі розвитку суспільства є прилучення учнів до інформаційної культури, як до важливої частини загальної культури людства у цілому. Тому інформатика, як навчальний предмет, набуває особливого значення серед дисциплін, що складають програму загальноосвітніх закладів.Наш час характеризується бурхливим розвитком інформаційних технологій, що впливає на розвиток інформатики як науки. Це відображується на її змісті й значенні у програмі шкіл. Цілі навчання цієї дисципліни теж змінюються залежно від нових досліджень вчених й потреб суспільства. Про доцільність перенесення початку вивчення інформатики у середню ланку загальноосвітньої школи дискусія ведеться з початку вивчення інформатики в школі. В умовах інформаційного суспільства, коли швидко змінюються зміст й форми одержання освіти, учні, незалежно від місця проживання, повинні мати доступ до різноманітних даних і вміти знаходити, опрацьовувати й використовувати їх.

Published

2020-02-24

How to Cite

Железняк, О. (2020). Розвиваючий пропедевтичний курс основ інформатики «Крок у завтра» для учнів середньої ланки спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з порушеннями слуху. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 175–180. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/626

Issue

Section

Статті