Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес
Keywords:
Реорганізація, критерій оцінювання, технічне оснащенняAbstract
Під час реорганізації навчальних планів необхідно знати, який обсяг часу потрібно виділити для використання в процесі навчання інформаційних технологій. Для цього розробимо критерій оцінювання підготовленості навчального закладу до впровадження комп'ютерних технологій. Очевидно, що, наприклад, при достатньому технічному оснащенні (наявність комп'ютерів, засобів комунікації і т.п.), але недостатній кількості фахівців, впровадження комп’ютерних технологій виявиться неможливим.
Downloads
Published
2020-02-24
How to Cite
Карасіков, В. . (2020). Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 159–162. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/622
Issue
Section
Статті