Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес

Authors

  • В.В. Карасіков

Keywords:

Реорганізація, критерій оцінювання, технічне оснащення

Abstract

Під час реорганізації навчальних планів необхідно знати, який обсяг часу потрібно виділити для використання в процесі навчання інформаційних технологій. Для цього розробимо критерій оцінювання підготовленості навчального закладу до впровадження комп'ютерних технологій. Очевидно, що, наприклад, при достатньому технічному оснащенні (наявність комп'ютерів, засобів комунікації і т.п.), але недостатній кількості фахівців, впровадження комп’ютерних технологій виявиться неможливим.

Published

2020-02-24

How to Cite

Карасіков, В. . (2020). Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 159–162. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/622

Issue

Section

Статті