Навчання інформаційних технологій при розв’язуванні математичних задач з параметрами

Authors

  • Д.А. Покришень

Keywords:

Навчання інформаційних технологій, нешаблонність та оригінальність мислення

Abstract

Сьогодення неможливо уявити без широкого використання інформаційних технологій у всіх сферах людської діяльності, в тому числі при вивченні різноманітних дисциплін у школі та вузі. До інформаційних технологій навчання [ІТН] можна віднести педагогічний програмний засіб [ППЗ] «GRAN 1». Слід зазначити, що його вивчення на уроках інформатики можна поєднати з вивченням певних тем інших дисциплін, наприклад, математики та фізики. Використання «GRAN 1» впливає на формування та розвиток в учнів нешаблонності та оригінальності мислення, математичної інтуїції, дозволяє значно підвищити рівень інформаційної культури учнів, що виявляється в чіткому розумінні меж використання комп’ютера при розв’язуванні задач, отриманні навичок, планування своєї діяльності, відповідальності у прийнятті рішень, вмінні оцінювати отримані результати.

Published

2020-02-24

How to Cite

Покришень, Д. (2020). Навчання інформаційних технологій при розв’язуванні математичних задач з параметрами. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 136–141. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/616

Issue

Section

Статті