До питання про використання стереографії при дистанційному навчанні студентів інженерних спеціальностей
Keywords:
Стереографія, дистанційне навчання, інженерні спеціальностіAbstract
Інженерна освіта, на відміну від гуманітарної, має специфіку, пов'язану з необхідністю формування у студентів практичних умінь і навичок професійної роботи. Тут потрібне проведення практичних занять на верстатах, стендах, в лабораторіях і так далі. Використання сучасних технологій комп'ютерного проектування віртуальної реальності дає можливість створювати моделі, що з великою точністю імітують роботу дорогого стендового устаткування і реальних виробництв. Завдяки цьому практичні, зокрема в дистанційній освіті роботи на натурних зразках певною мірою можуть замінюватися імітаційними віртуальними моделями, що візуалізуються на моніторі комп'ютера.
Downloads
Published
2008-02-18
How to Cite
Алексєєв, О. (2008). До питання про використання стереографії при дистанційному навчанні студентів інженерних спеціальностей. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (6 (13), 111–115. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/514
Issue
Section
Статті