Профільне навчання інформатики

Authors

  • М. І. Жалдак
  • Н. В. Морзе
  • О. Г. Кузьмінська

Keywords:

профільне навчання, інформатика

Abstract

Сучасний рівень розвитку суспільства вимагає від школи орієнтації на особистість учня, задоволення його інтересів та освітніх потреб шляхом впровадження диференціації та профільності навчання. Національна доктрина розвитку освіти XXI ст. наголошує на створенні та впровадженні системи спеціалізованої підготовки (профільного навчання) в старших класах загальноосвітньої школи, орієнтованої на індивідуалізацію навчання та соціалізацію учнів з урахуванням реальних потреб сучасного ринку праці, відпрацюванні гнучкої системи профілів та кооперації старшої школи з закладами молодшої, середньої та вищої освіти. У зв’язку з прийняттям в Україні рішення про перехід на дванадцятирічну профільну освіту суттєво зросла суспільна актуальність проблем інтелектуального розвитку учнів, що потребує відповідного психолого-педагогічного забезпечення.

Published

2004-02-11

How to Cite

Жалдак , М. І., Морзе , Н. В., & Кузьмінська , О. Г. (2004). Профільне навчання інформатики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (1 (8), 3–18. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/426

Issue

Section

Статті