Використання педагогічного програмного засобу GRAN-2D під час розв’язування задач на побудову в шкільному курсі планіметрії

Authors

  • Н.О. Бугаєць

Keywords:

Gran2D, розв'язування задач, планіметрія

Abstract

Геометричні побудови – одна з провідних змістовних ліній шкільного курсу геометрії. Учням доводиться виконувати їх при вивченні всього курсу геометрії, а працівникам різних галузей (інженерам-конструкторам, геодезистам, архітекторам, кравцям, столярам, будівельникам та ін.) в
майбутній практичній діяльності. Більшість задач на побудову розв’язується нестандартними методами й при їх розв’язуванні значно меншою мірою може бути використаний деякий алгоритм. Саме ці задачі мають значну дидактичну цінність, оскільки їх розв’язування більше, ніж розв’язування інших математичних задач, сприяє розвитку таких рис учнів, як кмітливість, винахідливість, оригінальність, гнучкість мислення, уважність, спостережливість, формує навички евристичної діяльності.

Published

2009-02-11

How to Cite

Бугаєць, Н. (2009). Використання педагогічного програмного засобу GRAN-2D під час розв’язування задач на побудову в шкільному курсі планіметрії. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 97–102. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/422

Issue

Section

Статті