Методична підготовка вчителя інформатики та розвиток його фахових компетентностей

Authors

  • Ю.С. Рамський
  • Н.Р. Балик

Keywords:

Методика, інформатика, компетентності, освітня діяльність

Abstract

Зміни у системі вищої освіти України, пов’язані з її входженням у Болонський процес, вимагають орієнтації на компетентнісний підхід у навчанні, що передбачає значне посилення практичної, гуманістичної й особистісно-орієнтованої спрямованості навчання. Компетентнісний підхід реалізовано в більшості європейських країн на рівні національних освітніх стандартів. При підготовці фахівців акцент робиться не стільки на параметри, що задаються «на вході» (зміст, обсяг годин, процес навчання), скільки на очікувані результати, які необхідно отримати на «виході» (знання, уміння, досвід діяльності). Таким чином, освіта «від результату» — основна стратегія модернізації вищої школи. Така підготовка сприятиме підвищенню конкурентоспроможності випускників на ринку праці.

Published

2009-02-11

How to Cite

Рамський, Ю., & Балик, Н. (2009). Методична підготовка вчителя інформатики та розвиток його фахових компетентностей. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 32–35. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/412

Issue

Section

Статті