Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики

Authors

  • М.І. Жалдак
  • Ю.С. Рамський
  • М.В. Рафальська

Keywords:

Компетентності, ІКТ, діяльність, інформатика

Abstract

Реалії інформаційного суспільства, що характеризується своєю динамічністю та стрімким розвитком і поширенням засобів сучасних ІКТ у практично всіх сферах діяльності людини, спричинюють нові вимоги до підготовки сучасних фахівців. Традиційна система освіти, зміст якої ґрунтується на дидактичній тріаді знання-уміння-навички, більше непридатна для якісного задоволення соціального замовлення на підготовку фахівців для інформаційного суспільства. Знання, що здобуваються студентами у ВНЗ, у переважній більшості випадків не є дієвими, оскільки випускник не вміє їх використовувати у конкретних ситуаціях. Тому в Україні, як і в країнах Європейського союзу та в Росії, у рамках реформування системи освіти більшість науковців схиляються до ідей компетентнісного підходу в оцінюванні результатів навчання, формування компетентностей на основі сучасних досягнень науки і техніки.

Published

2009-02-11

How to Cite

Жалдак, М., Рамський, Ю., & Рафальська, М. (2009). Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 3–10. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/409

Issue

Section

Статті