Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії

Authors

  • А.М. Стрюк

Keywords:

ІКТ, комбіноване навчання, бакалавр

Abstract

Різноманітність засобів зумовлює суттєві розбіжності у способах подання навчальних відомостей, ресурсів, організації оцінювання і т.п., що може призвести до сповільнення темпу навчання та зниження рівня пізнавальної діяльності через необхідність подолання студентами фрагментарності сприйняття. Одним із способів вирішення цієї проблеми є уніфікація інтерфейсу користувача та способів обміну даними у межах єдиного інтегрованого середовища підтримки комбінованого навчання, у ролі якого можуть виступати системи управління вмістом (CMS), системи управління навчанням (LMS) та системи управління навчальними матеріалами (LCMS).

Published

2020-02-04

How to Cite

Стрюк, А. (2020). Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (12 (19), 239–245. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/257

Issue

Section

Статті