Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії
Keywords:
ІКТ, комбіноване навчання, бакалаврAbstract
Різноманітність засобів зумовлює суттєві розбіжності у способах подання навчальних відомостей, ресурсів, організації оцінювання і т.п., що може призвести до сповільнення темпу навчання та зниження рівня пізнавальної діяльності через необхідність подолання студентами фрагментарності сприйняття. Одним із способів вирішення цієї проблеми є уніфікація інтерфейсу користувача та способів обміну даними у межах єдиного інтегрованого середовища підтримки комбінованого навчання, у ролі якого можуть виступати системи управління вмістом (CMS), системи управління навчанням (LMS) та системи управління навчальними матеріалами (LCMS).
Downloads
Published
2020-02-04
How to Cite
Стрюк, А. (2020). Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (12 (19), 239–245. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/257
Issue
Section
Статті