Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу

Authors

  • І.С. Мінтій

Keywords:

Професійні компетентності, вчитель інформатики

Abstract

Ринкова економіка висуває нові вимоги до випускників ВНЗ. Необхідність підготовки фахівців, які не лише мають ґрунтовні знання з певної галузі, але й володіють здатністю самостійної постановки та вирішення завдань, вміють проявляти ініціативу та навчатись протягом всього життя, зумовила впровадження компетентнісного підходу в освіту. Це вимагає розробки та перевірки ефективності нових методичних систем навчання, адже зміна будь-якої складової методичної системи навчання (в даному випадку – цільової) впливає й на всі інші складові.

Published

2020-02-03

How to Cite

Мінтій, І. (2020). Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (12 (19), 153–158. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/235

Issue

Section

Статті