Основним завданням сучасної освіти, зокрема педагогічної, є підготовка компетентних кадрів [1, 35]. Компетентний фахівець має не лише розуміти суть проблеми, але й вміти розв’язувати її практично, застосовуючи ефективні за даних умов методи, серед усіх ро
Keywords:
Підтримка навчання, ІКТAbstract
Характерною рисою сучасного навчального процесу є використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на підтримку вивчення шкільних предметів на різних етапах: на етапі підготовки до уроку, безпосередньо під час проведення занять або для організації та підтримки позаурочної самостійної роботи учнів. Певною мірою підвищення загального рівня системи інформатичних компетентностей вчителів є результатом масштабного експериментального впровадження програми Intel «Навчання для майбутнього» у загальноосвітні та вищі педагогічні навчальні заклади України. Проте для сьогодення володіння навичками роботи із комерційними програмними засобами загального призначення, якими є редактор презентацій MS PowerPoint, текстовий та табличний процесори MS Word і MS Excel відповідно, виявляється недостатнім. Адже широкого застосування у навчальному процесі набувають вільно поширювані альтернативи, наприклад, програмні засоби пакету OpenOffice.org, мережні аналоги офісних програм, зокрема, документи Google, а також програмні засоби організації та підтримки дистанційного навчання у середній школі.