Компетентнісний підхід до підготовки вчителів інформатики для національних шкіл України (на прикладі Кримськотатарських шкіл АРК)
Keywords:
АРК, компетентнісний підхідAbstract
Кінець ХХ – початок ХХІ ст. ознаменовані вступом України в Болонський процес і є одним з основних факторів глобалізації національної системи освіти, що дає підстави говорити про те, що університети, яки підписали лісабонську конвенцію про освіту, стають транснаціональними. Процес транснаціоналізації європейських університетів почався в середині 1970 р., коли Радою Міністрів ЄС була прийнята Резолюція про першу програму співробітництва в сфері освіти. Аналіз розвитку світової економіки свідчить, що процес об’єднання європейських університетів пов'язаний з розвитком інновацій і ІТ – технологій, і тому перед національною системою освіти постає проблема її гармонізації й підготовки компетентного, конкурентоспроможного фахівця.