Компетентнісний підхід до підготовки вчителів інформатики для національних шкіл України (на прикладі Кримськотатарських шкіл АРК)

Authors

  • С.М. Сейдаметова

Keywords:

АРК, компетентнісний підхід

Abstract

Кінець ХХ – початок ХХІ ст. ознаменовані вступом України в Болонський процес і є одним з основних факторів глобалізації національної системи освіти, що дає підстави говорити про те, що університети, яки підписали лісабонську конвенцію про освіту, стають транснаціональними. Процес транснаціоналізації європейських університетів почався в середині 1970 р., коли Радою Міністрів ЄС була прийнята Резолюція про першу програму співробітництва в сфері освіти. Аналіз розвитку світової економіки свідчить, що процес об’єднання європейських університетів пов'язаний з розвитком інновацій і ІТ – технологій, і тому перед національною системою освіти постає проблема її гармонізації й підготовки компетентного, конкурентоспроможного фахівця. 

Published

2011-01-29

How to Cite

Сейдаметова, С. (2011). Компетентнісний підхід до підготовки вчителів інформатики для національних шкіл України (на прикладі Кримськотатарських шкіл АРК). Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 132–135. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/182

Issue

Section

Статті