Щодо класифікації навчальних проектів
Ключові слова:
Навчальні проекти, дидактика, рівні знаньАнотація
Метод проектів у дидактиці передбачався як стимулюючий підхід до підвищення загального рівня знань студентів вищої школи всіх рівнів акредитації. Стимулом є корисність кінцевого результату, яку можна виразити і у кількісному еквіваленті. Це, у свою чергу, є прагматичною компонентою ідеї методу
– потрібність та застосовність результату. З другого боку, потреба у знаннях при виконанні проекту значно відрізняється за якістю від потреби при програмному навчанні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2006-02-26
Як цитувати
Пахотіна, П. (2006). Щодо класифікації навчальних проектів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 157–160. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/695
Номер
Розділ
Статті