Деякі особливості використання навчальних мережевих комплексів у вищій школі
Ключові слова:
Вища школа, ІКТ, навчальний процесАнотація
За умов інформатизації освіти особливої ваги набуває проблема підготовки сучасного вчителя інформатики. Саме цей фахівець повинен стати головною „рушійною силою” впровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес загальноосвітньої школи.
У структурі інформаційної культури вчителя інформатики Н.В. Морзе серед інших складових виділяє культуру використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і культуру спілкування через засоби ІКТ.
##submission.downloads##
Опубліковано
2006-02-24
Як цитувати
Олексюк, В. (2006). Деякі особливості використання навчальних мережевих комплексів у вищій школі. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 62–65. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/656
Номер
Розділ
Статті