Проблеми поєднання паперових та електронних засобів навчання під час вивчення математики
Ключові слова:
Реформування освіти, комп’ютеризація навчання, рівні кваліфікаціїАнотація
Аналіз науково-методичної, педагогічної, психологічної, філософської, навчальної літератури свідчить, що у період реформування освіти в Україні, починаючи з 1993 року, зокрема у загальній середній та професійній освіті у навчальних закладах, які надають повну загальну і середню професійну освіту різних профілів, рівнів кваліфікації або освіченості, досягнуто певні результати, і разом з тим існують
недоліки, перешкоди у освітньому просторі. Потребують вирішення проблеми комп’ютеризації навчання учнів, ліцеїстів, студентів різних вищих навчальних закладів (ВНЗ), вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ ), що є одним із завдань державного розвитку освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Паюл, М. . (2020). Проблеми поєднання паперових та електронних засобів навчання під час вивчення математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 163–168. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/623
Номер
Розділ
Статті