Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання

Автор(и)

  • М. А. Ромашевська

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).23

Ключові слова:

інформатичні компетентності, рівень інформатичних компетентностей, моніторинг навчального процесу, управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів

Анотація

У статті акцентується увага на необхідності визначення рівнів сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що пройшли курси інформатики. Дана проблема розглядається з метою визначення ефективності методики навчання, добору тем та питань для вивчення дисципліни. В зв’язку з цим розглянуто характерні рівні інформатичних компетентностей студентів; обґрунтовано потребу у моніторингу формування інформатичних компетентностей як необхідного елементу вдосконалення методики навчання інформатики та управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-12

Як цитувати

Ромашевська, М. А. (2019). Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 135–142. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).23

Номер

Розділ

Статті