Система управління змістом як засіб конструювання освітнього сайту
Ключові слова:
Інтернет-технології, інформаційне суспільство, педагогічний процес, інформаційні потребиАнотація
В умовах розвитку відкритого інформаційного суспільства використання Інтернет-технологій відкриває унікальні можливості удосконалення засобів педагогічної діяльності та професійного розвитку. У зв'язку з цим, виникає необхідність істотної зміни освітніх ресурсів як шкільного, так і вузівського рівня; створити й розробити нові засоби навчання, що відповідають таким вимогам, як: 1) актуальність відображуваного навчального матеріалу та його відповідний зв’язок із конкретною предметною галуззю; 2) орієнтація на задоволення інформаційних потреб користувачів-учасників педагогічного процесу (учителів, студентів, учнів) та цілеспрямований розвиток їхнього світобачення.