Організація дистанційної підтримки підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах з математики

Автор(и)

  • Т. В. Придача

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).12

Ключові слова:

дистанційна підтримка, обдаровані учні, олімпіада з математики

Анотація

У статті на основі аналізу наукової літератури охарактеризовано основні етапи підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах різних рівнів та запропоновано орієнтовний розподіл тем, що виносяться на такі змагання на основі педагогічно виваженого і методично вмотивованого поєднання традиційних методичних систем навчання з сучасними дистанційними технологіями навчання. Метою дослідження є розробка методичних рекомендацій для вчителів математики з метою організації дистанційної підтримки для вдосконалення системи заходів, спрямованих на ефективну підготовку обдарованих учнів до участі в олімпіадах, тематичних конкурсах, турнірах тощо. Серед перспектив подальших розвідок вбачається розробка методичного посібника для підготовки учнів до математичних змагань та творчих конкурсів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-11

Як цитувати

Придача, Т. В. (2019). Організація дистанційної підтримки підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах з математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 72–77. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).12

Номер

Розділ

Статті