Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики

Автор(и)

  • Г. В. Ткачук

Ключові слова:

тестовий контроль, тестове завдання, методи тестування, компетентності, специфікація

Анотація

Описано проблему тестового контролю в процесі оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Визначено організаційні етапи підготовки для проведення тестового контролю, на яких передбачається підготовка, розробка, апробація та впровадження розроблених тестів. Охарактеризовано особливості підготовки тестів з дисципліни «Технології розробки веб-додатків» та подано приклади організації тестових завдань для оцінювання предметних компетентностей. Запропоновано специфікацію підсумкового тесту, на основі якої розподіляється і визначається кількість тестових завдань за модулями та темами навчальної дисципліни.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-10

Як цитувати

Ткачук, Г. В. (2019). Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 127–131. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/22

Номер

Розділ

Статті