Розвиток та активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-біологів при навчанні інформатики
Ключові слова:
Навчально-пізнавальна активність, навчання інформатики, активізаціяАнотація
Розвиток пізнавальної діяльності передбачає активну діяльність студентів протягом усього періоду навчання інформаційних технологій.
На першому курсі студенти біологічного факультету вивчають курс «Сучасні інформаційні технології». Курс побудовано за модульним принципом, тобто навчальний матеріал скомпоновано відповідно до його цільового призначення, а саме: у перший модуль включається матеріал, в якому
розкриваються призначення та характеристики операційних систем, правила ефективної роботи з ними; у другий – опрацювання даних, поданих у текстовому вигляді; у третій – мультимедійні технології, електронні презентації; у четвертий – технології опрацювання даних, поданих у числовому вигляді; у п’ятий – елементи систем комп’ютерної математики (зокрема, навчального призначення); у шостий – організаційні та технічні основи функціонування та використання мережі Інтернет.