Деякі аспекти з теорії і практики проектування програмно-педагогічних засобів для дітей з легким відставанням у розумовому розвитку

Автор(и)

  • Є. Смірнова-Трибульська
  • З. Гайдица

Ключові слова:

розумовий  розвиток

Анотація

Використання комп'ютера в процесі навчання учнів з обмеженими інтелектуальними здібностями постійно викликає багато контрверсій. Усе частіше рапорти практиків, що роблять спроби використання комп'ютера в удосконаленні навчання навчання дітей, пізнавальні можливості яких обмежені, що не залишають сумнівів у його дійсній цінності. В той же час проблемою є відсутність відповідного програмного забезпечення, призначеного для дітей з загальними
обмеженими розумовими здібностями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-02-11

Як цитувати

Смірнова-Трибульська, Є., & Гайдица, З. (2004). Деякі аспекти з теорії і практики проектування програмно-педагогічних засобів для дітей з легким відставанням у розумовому розвитку. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (1 (8), 70–75. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/434

Номер

Розділ

Статті