Методична підготовка вчителя інформатики та розвиток його фахових компетентностей

Автор(и)

  • Ю.С. Рамський
  • Н.Р. Балик

Ключові слова:

Методика, інформатика, компетентності, освітня діяльність

Анотація

Зміни у системі вищої освіти України, пов’язані з її входженням у Болонський процес, вимагають орієнтації на компетентнісний підхід у навчанні, що передбачає значне посилення практичної, гуманістичної й особистісно-орієнтованої спрямованості навчання. Компетентнісний підхід реалізовано в більшості європейських країн на рівні національних освітніх стандартів. При підготовці фахівців акцент робиться не стільки на параметри, що задаються «на вході» (зміст, обсяг годин, процес навчання), скільки на очікувані результати, які необхідно отримати на «виході» (знання, уміння, досвід діяльності). Таким чином, освіта «від результату» — основна стратегія модернізації вищої школи. Така підготовка сприятиме підвищенню конкурентоспроможності випускників на ринку праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-11

Як цитувати

Рамський, Ю., & Балик, Н. (2009). Методична підготовка вчителя інформатики та розвиток його фахових компетентностей. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 32–35. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/412

Номер

Розділ

Статті