Педагогічні аспекти використання експертно-навчальних систем
Ключові слова:
Експертно-навчальні системи, інформаційне суспільство, комп'ютеризаціяАнотація
Перехід до інформаційного суспільства вимагає швидкого розв'язання проблем ефективності навчання, пов'язаних із стрімким поширенням інформаційних технологій в найрізноманітніших галузях діяльності людей. Розглядаючи освіту в інформаційному суспільстві, необхідно виділити організацію інформаційних процесів, розвиток та застосування інформаційних освітніх технологій, пов’язаними з такими процесами, як передавання, опрацювання, організація, зберігання, накопичення, подання, передавання даних, формалізація подання різноманітних відомостей та їх використання. Але комп'ютеризація не знижує, а швидше, навпаки, посилює вимоги до рівня підготовки і моральних якостей фахівців різних спеціальностей.