Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії
Ключові слова:
ІКТ, комбіноване навчання, бакалаврАнотація
Різноманітність засобів зумовлює суттєві розбіжності у способах подання навчальних відомостей, ресурсів, організації оцінювання і т.п., що може призвести до сповільнення темпу навчання та зниження рівня пізнавальної діяльності через необхідність подолання студентами фрагментарності сприйняття. Одним із способів вирішення цієї проблеми є уніфікація інтерфейсу користувача та способів обміну даними у межах єдиного інтегрованого середовища підтримки комбінованого навчання, у ролі якого можуть виступати системи управління вмістом (CMS), системи управління навчанням (LMS) та системи управління навчальними матеріалами (LCMS).
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-04
Як цитувати
Стрюк, А. (2020). Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 239–245. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/257
Номер
Розділ
Статті