Засоби підвищення рівня сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителів природничих наук
Ключові слова:
професійна підготовка, комп’ютерне моделювання, комп’ютеризовані лабораторіїАнотація
Показано актуальність та доцільність формування окремих компонент системи інформаційно-комунікаційних компетентностей сучасного вчителя природничих наук, зокрема знання теоретичних основ і володіння вміннями самостійного створення комп’ютерних моделей об’єктів і явищ, використання комп’ютеризованих лабораторій в навчальному процесі. Висвітлено методичні особливості навчання майбутніх вчителів фізики комп’ютерного моделювання з використанням засобів різних програмних середовищ в рамках авторського навчального курсу. В ході проведеного дослідження ступеня готовності вчителів природничих наук середніх класів шкіл до використання нових інформаційних технологій (зокрема комп’ютеризованих лабораторій) в навчальному процесі виявлено недостатній рівень такої готовності. Подальшим етапом науково-педагогічного дослідження передбачається розробка заходів підвищення рівнів інформатичних компетентностей вчителів природничих наук у середній школі.