Психолого-педагогічні аспекти навчання основ програмування
Ключові слова:
Навчання, програмуванняАнотація
Одним з основних завдань освітньої системи є виховання творчої людини. Для цього необхідно впроваджувати такі форми організації навчальної діяльності, які сприяють різнобічному розвитку кожного студента. З метою розв’язування цього важливого завдання психологи й дидакти досліджують загальні психологічні закономірності розумового процесу (О.М. Леонтьев [1]); структуру мислення (Л.С. Виготський [2], Г.С. Костюк [3], С.Л. Рубінштейн [4] та ін.); системи розумових дій, що складають основу мислення (П.Я. Гальперін [5], Є.М. Кабанова-Меллєр [6], Н.Ф. Тализіна [7] та ін.).
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-04
Як цитувати
Гришко, Л. (2020). Психолого-педагогічні аспекти навчання основ програмування. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 196–201. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/245
Номер
Розділ
Статті