Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу
Ключові слова:
Професійні компетентності, вчитель інформатикиАнотація
Ринкова економіка висуває нові вимоги до випускників ВНЗ. Необхідність підготовки фахівців, які не лише мають ґрунтовні знання з певної галузі, але й володіють здатністю самостійної постановки та вирішення завдань, вміють проявляти ініціативу та навчатись протягом всього життя, зумовила впровадження компетентнісного підходу в освіту. Це вимагає розробки та перевірки ефективності нових методичних систем навчання, адже зміна будь-якої складової методичної системи навчання (в даному випадку – цільової) впливає й на всі інші складові.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-03
Як цитувати
Мінтій, І. (2020). Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 153–158. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/235
Номер
Розділ
Статті