ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.21Анотація
В статті розкриваються питання становлення теоретико-практичних компонентів реабілітаційних процесів засобами освіти. Зазначено, що в Україні і Європі з’являються світові тенденції становлення реабілітаційної системи допомоги особам які отримали психофізичні травми внаслідок різних складних ситуацій і втратили функції опорно-рухового апарату. Психологічний фрустраційний стан цих людей суттєво впливає на негативні зміни у їхньому світосприйнятті, зокрема власної перспективи життя і розвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-21
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)