ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА)

Автор(и)

  • О.В. Ісаєва

Ключові слова:

спеціальна освіта, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, заклади спеціальної освіти, індивідуальна форма здобуття освіти

Анотація

У статті проаналізовано український досвід освіти дітей з особливими потребами. Розглянуто на прикладі
Дніпропетровської області стан функціонування інклюзивних класів (груп) і закладів спеціальної освіти
(спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів), представлено дослідження щодо функціонування в
системі освіти для дітей з особливостями розвитку інклюзивного навчання та закладів спеціальної освіти.
Доведено необхідність зв’язку між інклюзивними та спеціальними закладами задля забезпечення якісних освітніх
послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-24

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)