ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА)
Ключові слова:
спеціальна освіта, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, заклади спеціальної освіти, індивідуальна форма здобуття освітиАнотація
У статті проаналізовано український досвід освіти дітей з особливими потребами. Розглянуто на прикладі
Дніпропетровської області стан функціонування інклюзивних класів (груп) і закладів спеціальної освіти
(спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів), представлено дослідження щодо функціонування в
системі освіти для дітей з особливостями розвитку інклюзивного навчання та закладів спеціальної освіти.
Доведено необхідність зв’язку між інклюзивними та спеціальними закладами задля забезпечення якісних освітніх
послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-11-24
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)