Диференційований тестовий контроль у загальному потоці студентів різних гуманітарних спеціальностей
Ключові слова:
тестовий контрольАнотація
Теоретичні дослідження і вивчення практики навчання різних дисциплін у вищих навчальних закладах України показують, що у вищій школі, як правило, переважає усереднений підхід до організації навчального процесу. Диференційований підхід та врахування індивідуальних особливостей студентів носять епізодичний характер і часто лише в окремих видах навчальної роботи. Як наслідок, спостерігається зниження ефективності професійної підготовки, і студенти, які закінчили навчання у вищих навчальних закладах, не завжди стають успішними на сучасному ринку праці.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-02-21
Як цитувати
Алексєєв , О. М. ., & Король , О. М. . (2014). Диференційований тестовий контроль у загальному потоці студентів різних гуманітарних спеціальностей . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (14 (21), 143–148. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/640
Номер
Розділ
Статті