Використання педагогічних програмних засобів у навчанні студентів теорії ймовірностей і математичної статистики
Ключові слова:
Педагогічні програмні засоби, навчання, статистикаАнотація
Освіта і наука завжди були, є і будуть фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства, вони забезпечують індивідуальний розвиток особистості, інтелектуальний потенціал держави. Сьогодні в Україні здійснюються кроки щодо забезпечення прискореного інноваційного
розвитку освіти, а також створюються умови для самореалізації та самоствердження особистості протягом життя. Відповідно до Національної доктрини розвитку освіти, її пріоритетом є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Використання сучасних програмних засобів у навчальному процесі звільняє від рутинних технічних операцій, дозволяє зосередити увагу саме на тих проблемах, що складають зміст глибоких математичних теорій. Можливо, таке зосередження є цікавим і
доступним не для всіх студентів і тому завдяки використанню програмних засобів викладач має можливість проводити індивідуальну роботу зі своїми студентами, дотримуватись принципів індивідуалізації та диференціації навчання.