Активізація розумової діяльності учнів на уроках інформатики у процесі розв’язування різнорівневих завдань
Ключові слова:
Інформатика, навчання інформатики, методиАнотація
Реалізація загальноосвітньої функції навчання інформатики як навчальної дисципліни пов’язана з опануванням учнями теоретичної бази знань та формуванням практичних навичок використання засобів ІКТ у пізнавальній та повсякденній діяльностях. Навчання з використанням ІКТ розглядається науковцями як особлива діяльність учнів, у процесі якої відбувається не лише оволодіння знаннями, уміннями, навичками з певної предметної галузі, але й забезпечується розумовий розвиток особистості дитини, її інтелектуальної сфери й пізнавальних здібностей. Інформаційне суспільство зацікавлене в тому, щоб учні вміли активно діяти, самостійно приймати рішення, гнучко адаптуватися до швидко змінних умов сучасного життя.