Активізація розумової діяльності учнів на уроках інформатики у процесі розв’язування різнорівневих завдань

Автор(и)

  • Н. С. Павлова

Ключові слова:

Інформатика, навчання інформатики, методи

Анотація

Реалізація загальноосвітньої функції навчання інформатики як навчальної дисципліни пов’язана з опануванням учнями теоретичної бази знань та формуванням практичних навичок використання засобів ІКТ у пізнавальній та повсякденній діяльностях. Навчання з використанням ІКТ розглядається науковцями як особлива діяльність учнів, у процесі якої відбувається не лише оволодіння знаннями, уміннями, навичками з певної предметної галузі, але й забезпечується розумовий розвиток особистості дитини, її інтелектуальної сфери й пізнавальних здібностей. Інформаційне суспільство зацікавлене в тому, щоб учні вміли активно діяти, самостійно приймати рішення, гнучко адаптуватися до швидко змінних умов сучасного життя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-02-12

Як цитувати

Павлова, Н. С. (2010). Активізація розумової діяльності учнів на уроках інформатики у процесі розв’язування різнорівневих завдань. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 154–159. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/450

Номер

Розділ

Статті