Інтернет-орієнтовані педагогічні технології та підготовка сучасного вчителя

Автор(и)

  • Г. Г. Науменко
  • О. М. Науменко

Ключові слова:

Інтернет-орієнтовані педагогічні технології

Анотація

Інформатизація освіти суттєво вплинула на зміну освітнього середовища у середніх загальноосвітніх навчальних закладах, а також на вимоги до кваліфікації вчителів. Освітня система продукує і активно використовує нові педагогічні технології, що пов’язані із запровадженням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання та Інтернету. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) за останнє десятиліття стали звичними у педагогічній практиці більшості шкіл України. Сьогодні у школах реалізується низка освітніх проектів, що спрямовані на більш активне застосування ІКТ, зокрема, "Один учень – один комп’ютер", "Відкритий світ" тощо. Сучасні ІКТ розробляються з орієнтацією на використання ресурсів всесвітньої інформаційної мережі Інтернет, тому все частіше мова йде про розробку і застосування інтернет-орієнтованих педагогічних технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-07

Як цитувати

Науменко, Г. Г., & Науменко, О. М. (2012). Інтернет-орієнтовані педагогічні технології та підготовка сучасного вчителя . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 101–106. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/327

Номер

Розділ

Статті