Контроль знань і вмінь студентів з методики навчання інформатики в педагогічних університетах
Ключові слова:
Інноваційна спрямованість, методика, навчанняАнотація
Ефективне управління навчальним процесом неможливе без стійкого зворотного зв'язку, через який викладач отримує відомості про рівень засвоєння теоретичного матеріалу, про знання, уміння й навички студентів. Саме так реалізується управлінська функція контролю – на основі отриманих відомостей викладач коригує подальшу роботу, з’ясувавши, чи досягнута мета навчання на певному етапі. Важливим завданням педагогічної діагностики та оцінювання знань студентів є підготовка майбутніх фахівців до продуктивної роботи за обраним фахом.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-04
Як цитувати
Жмуд, О. (2020). Контроль знань і вмінь студентів з методики навчання інформатики в педагогічних університетах. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 166–170. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/281
Номер
Розділ
Статті