Програмно-технологічні умови використання мови C# для навчання програмування в загальноосвітніх навчальних закладах
Ключові слова:
Програмно-технологічні умови, С#, програмно-дидактичне забезпеченняАнотація
Важливим для психолого-педагогічної науки є вирішення завдання аналізу та теоретичного обґрунтування програмно-технологічних умов використання сучасних мов програмування, що впроваджуються в навчальний процес. Постає проблема добору та актуалізації апаратного, програмного, інформаційно-дидактичного та іншого забезпечення навчального процесу середньої школи для ефективного використання сучасних мов у навчанні учнів програмування. Дослідження спрямоване на вирішення часткової проблеми – визначення необхідних вимог щодо складу і основних характеристик апаратно-програмного забезпечення для навчання програмування учнів загальноосвітніх навчальних закладів з використанням мови С# (читається «сі шарп»).