Підготовка майбутніх вчителів інформатики до використання електронних ресурсів
Ключові слова:
Підготовка, інформаційне суспільство, електронні ресурсиАнотація
Сучасне інформаційне суспільство спонукує педагогів до різностороннього використання інформаційно-комунікаційних технологій та педагогічних програмних засобів в освітньому просторі, змінюючи способи здобування знань, роль учителя та методи його роботи, в основі якої повинна бути сучасна освітня парадигма: учень↔інформаційні ресурси та комунікаційні технології ↔ вчитель.
Серед нових засобів навчання виділимо електронний навчально-методичний комплект, використання якого у загальноосвітніх навчальних закладах дозволяє не лише урізноманітнити методи, форми і способи організації навчання, але й сприяє переведенню учнів у режим саморозвитку, перетворенню їх в активних учасників навчального процесу. Незважаючи на те, що використання електронних ресурсів у середніх навчальних закладах ще недостатньо повно реалізоване, вчителі ведуть мову про необхідність їх впровадження у професійну діяльність.