Психолого-педагогічні аспекти проектування навчальної діяльності у курсі вивчення „Основ інформатики та обчислювальної техніки”
Keywords:
Інформаційне суспільство, інфраструктурами, психолого-педагогічний аспектAbstract
Процес інформатизації всіх суспільно-значимих галузей людської діяльності призводить до формування нової суспільної структури — інформаційного суспільство, що характеризується високим рівнем інформаційних технологій, розвинутими інфраструктурами, що забезпечують виробництво інформаційних ресурсів і можливості доступу до різноманітних відомостей, процесами прискореної автоматизації і роботизації всіх галузей виробництва і управління, радикальними змінами соціальних структур, наслідком яких виявляється розширення сфери інформаційної діяльності
Downloads
Published
2020-02-27
How to Cite
Габрусєв, В. (2020). Психолого-педагогічні аспекти проектування навчальної діяльності у курсі вивчення „Основ інформатики та обчислювальної техніки”. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 142–148. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/713
Issue
Section
Статті