Проблеми формування алгоритмічної культури майбутніх вчителів інформатики

Authors

  • В.Л. Малорян

Keywords:

Інформаційні технології,  алгоритмічна культура, алгоритміка

Abstract

Навряд чи потрібно згадувати про ту роль, яку відіграють інформаційні технології в сучасному суспільстві. Не секрет також, що фундамент цих технологій забезпечується інформатикою, і насамперед, її найважливішою складовою частиною – алгоритмікою. На жаль, в Україні ще не сформоване адекватне відношення суспільства до цієї науки. Це проявляється й у залишковому принципі планування відповідної дисципліни в більшості шкіл, й у розповсюдженому уявленні про неї, як про суто допоміжну, "проофісну" дисципліну. Як правило, ігнорується розвиваючий, творчий та загальнокультурний потенціал інформатики. З іншого боку панує відношення до фундаментальних її основ як до чогось надміру зарозумілого і непотрібного в повсякденному житті, чогось лякаючого своєю складністю, недоступністю, незвичайністю.

Published

2020-02-27

How to Cite

Малорян, В. (2020). Проблеми формування алгоритмічної культури майбутніх вчителів інформатики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 117–122. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/709

Issue

Section

Статті