Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу
Keywords:
ППЗAbstract
Індивідуалізація та диференціація навчання та контролю рівня навчальних досягнень, які досягаються шляхом використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій, можуть бути у повній мірі реалізовані тільки за умов правильного формування предметного наповнення педагогічних програмних засобів (ППЗ) контролюючого типу, які використовуються на етапі контролю результатів навчання.
Downloads
Published
2002-02-19
How to Cite
Онищенко , С. М. . (2002). Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 136–143. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/574
Issue
Section
Статті