Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу

Authors

  • С. М. Онищенко

Keywords:

ППЗ

Abstract

Індивідуалізація та диференціація навчання та контролю рівня навчальних досягнень, які досягаються шляхом використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій, можуть бути у повній мірі реалізовані тільки за умов правильного формування предметного наповнення педагогічних програмних засобів (ППЗ) контролюючого типу, які використовуються на етапі контролю результатів навчання.

Published

2002-02-19

How to Cite

Онищенко , С. М. . (2002). Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 136–143. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/574

Issue

Section

Статті