До питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики.

Authors

  • Ю. К. Набочук
  • А. М. Ясінський
  • І. Л. Семещук

Keywords:

aналіз, досвід, школa

Abstract

Аналіз досвіду роботи школи показує, що рівень сформованості базових понять фізики не відповідає вимогам сьогодення. Нині можна спостерігати як учні при ознайомленні з математичними формулами, які виражають закон Ньютона та закон всесвітнього тяжіння, тільки відрізняють їх одну від одної.

 

Published

2002-02-19

How to Cite

Набочук, Ю. К. ., Ясінський, А. М. ., & Семещук, І. Л. (2002). До питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 132–136. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/573

Issue

Section

Статті