До питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики.
Keywords:
aналіз, досвід, школaAbstract
Аналіз досвіду роботи школи показує, що рівень сформованості базових понять фізики не відповідає вимогам сьогодення. Нині можна спостерігати як учні при ознайомленні з математичними формулами, які виражають закон Ньютона та закон всесвітнього тяжіння, тільки відрізняють їх одну від одної.
Downloads
Published
2002-02-19
How to Cite
Набочук, Ю. К. ., Ясінський, А. М. ., & Семещук, І. Л. (2002). До питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 132–136. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/573
Issue
Section
Статті