Дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників, як компонента профорієнтаційної роботи школи
Keywords:
Профорієнтаційна робота, сучасна освіта, навчанняAbstract
Сучасна загальноосвітня школа є головним об’єктом, на якому повинні бути зосереджені зусилля всіх зацікавлених сторін у профорієнтаційному впливі, тому що вона є ведучим соціальним інститутом, який забезпечує соціально-психологічне входження учнівський молоді в доросле життя.
Downloads
Published
2008-02-18
How to Cite
Порховнюк, Г. (2008). Дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників, як компонента профорієнтаційної роботи школи. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (6 (13), 147–150. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/522
Issue
Section
Статті