Модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах інформаційнонавчального середовища
Keywords:
Навчання, інформаційно-навчальне середовище,Abstract
У статті розглядається ефективна модель навчання, орієнтована на самостійну, індивідуальну навчальну діяльність, що відповідає сучасному концептуальному розумінню використання нових інформаційних технологій в навчальному процесі. Найбільш ефективним засобом підвищення якості підготовки студентів вважається організація самостійної роботи. Використання цього важливого невичерпного резерву із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій потребує перегляду організаційних основ самостійної загально-педагогічної підготовки майбутніх вчителів.
Downloads
Published
2009-02-12
How to Cite
Прокоф’єв, Є. (2009). Модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах інформаційнонавчального середовища. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 203–207. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/472
Issue
Section
Статті